Vem sa att man måste vara perfekt?

Okej ett sånt här inlägg nu.
Men är trött på att höra det eller läsa det.
Serriöst.. alla skvaller bloggar kan dra!! så fort kanske man har nåågooott ynkaaa
lite "fel" på sej så kommer dem och förstör ens liv typ.
"Hennes ögon är läskiga, stor näsa, stora fötter, små öron BLABLABLABLABLA!
serriöst är ni skvallrare PERFEKTA då? nej det tror jag inte. INGEN är perfekt.
man är som man är och jag tycker man ska vara glad över det :) låt fan ingen
trycka ner dej, för det är antagligen bara avundsjuka :) alla är fina som ni är!
jag kan själv säga att jag är missnöjd lite med mej själv.
1 Mina fötter är fula
2 Jag har tjock tumme
3 jag har runt huvud, som jag dock inte gillar
4 missnöjd med min ögonfärg (brun)
En person ska gilla en för den man är, inte den man försöker att vara.
så snälla var ej själva,
har måångaaa sånna på skolan.
vet hur dem var för kanske 1-2 år sedan
och dem har förändrats heelt!
alla ser att dem försöker
men lyckas inte.
själv gillar jag personer som är sig själva.
Plastikoperationer :

Visst, vissa vill rätta till sina fel.
men jag tycker det är konstigt.
vill man verkligen ta bort sin"identitet"
Alltså man tar bort det som har skapats på en typ.
ens riktiga jag!
finns tuttarna och det, men ANSIKTET.
vissa gör ju så pass mycket att man inte känner igen en!
vill du att din bästis ska komma till dej en dag med kanske
10 operationer i facet och inte ALLS liknar din bästis?
INTE JAG IALLAFALL!
tänk att ens egna barn vill ta bort det du och din man skapat.
jag skulle blivit sårad och jag var föräldrer.
Jag återkommer till detta. vill bara säga att ni ÄR fina som ni är :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: